HVORDAN ER DET AT VÆRE MED I VIBORG KAMMERKOR?

Vil du gerne vide, hvordan det er at være med i Viborg Kammerkor, så kan du få et indtryk af det ved at læse medlemmernes egne beretninger. På de følgende sider kan du læse om:

OPTAGELSE I KORET

Viborg Kammerkor optager for tiden nye medlemmer indenfor stemmegrupperne: alt, tenor og bas.

Er du interesseret i at være med i koret er du altid velkommen til at komme og deltage i en korprøve. For at kunne optages endeligt i koret skal man igennem en kort stemmeprøve. Du er velkommen til at kontakte:

STEMMEPRØVE

For at kunne blive optaget i Viborg Kammerkor skal man gennemgå en lille stemmeprøve. Prøven skal give dirigenten mulighed for at vurdere din stemme, og består af en række korte sangtekniske øvelser, som dirigenten leder dig grundigt igennem. Det hele foregår stille og roligt i dit tempo!

Ud over dirigenten er der kun et medlem fra bestyrelsen til stede ved prøven. Til sidst i prøven deltager en lille gruppe sangere fra samme stemmegruppe for at dirigenten kan vurdere hvordan I passer sammen klangligt.

Har du yderligere spørgsmål om stemmeprøven så tøv ikke med at kontakte dirigenten Maja Simonsen,  21 80 87 73,  majasimonsen@gmail.com

Kor_stregtegning